απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις

Είμαι ιδιώτης και θέλω να στείλω κάτι με Svuum

H Svuum συνεργάζεται αποκλειστικά με eshop για την παράδοση ηλεκτρονικών αγορών στους πελάτες τους.

Έσβησα κατά λάθος το μήνυμα που έλαβα από τη Svuum. Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε μέσω email στο send@svuum.gr είτε πατώντας ΕΔΩ

Το πακέτο δεν περιείχε τα προιόντα που παρήγγειλα

Αν ανοίγωντας την συσκευασία διαπιστώσατε ότι δεν παραλάβατε τα σωστά προϊόντα, επικοινωνήστε με το κατάστημα που πραγματοποιήσατε την παραγγελία σας.

Μπορώ να αξιολογήσω την υπηρεσία σας;

Στην Svuum θέλουμε να αφιερώνετε χρόνο για να κρίνετε την υπηρεσία γιατί μας βοηθάει να βελτιώσουμε συνεχώς την εμπειρία προς τους πελάτες μας. Αυτό μπορείτε να το κάνετε αξιολογώντας τον οδηγό μόλις ολοκληρωθεί η παράδοση, στον ίδιο σύνδεσμο που είχατε ανοίξει για να δείτε την πορεία της παραγγελία στον χάρτη.

Χρειάζεται να υπογράψω για την παραλαβή;

Εκτός και αν η υπογραφή απαιτείται από το κατάστημα, όχι δεν χρειάζεται να υπογράψετε. Σε γραπτό μήνυμα θα σας αποσταλεί ένας τετραψήφιος κωδικός (Pin) που χρειάζεται να πείτε στον οδηγό για να επαληθευτεί η ταυτότητά σας.

Πως μπορώ να επικοινωνήσω με την Svuum;

Ο πιο γρήγορος τρόπος να επικοινωνήσετε μαζί μας είναι μέσω του chatbox στο site της Svuum, ή στέλνοντας ηλεκτρονικό μήνυμα στο send@svuum.gr.

Μπορώ να επιστρέψω την παραγγελία μου με τη Svuum;

Μπορείτε μόνο εφόσον αυτή η υπηρεσία παρέχετε από το κατάστημα που πραγματοποιήσατε την παραγγελία σας. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με το κατάστημα.

Έχετε υπηρεσίες φιλικές προς το περιβάλλον;

Η Svuum είναι η πιο πράσινη εταιρεία ταχυμεταφορών της Ελλάδας. Συνεχώς προσθέτουμε πρωτοποριακές υπηρεσίες φιλικές προς το περιβάλλον σε συνεργασία με τα συνεργαζόμενα eshοp.

Πότε θα παραλάβω

Μόλις ο οδηγός ξεκινήσει το δρομολόγιο προς το χώρο σας, θα λάβετε ένα γραπτό μήνυμα. Στο μήνυμα θα περιλαμβάνεται ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης καθώς και σύνδεσμος που όταν τον πατήσετε θα μπορείτε να δείτε τον οδηγό στον χάρτη σε πραγματικό χρόνο.

Μπορώ να επικοινωνήσω με τον οδηγό;

Είμαστε η μόνη εταιρεία στην Ελλάδα που οι πελάτες μας μπορούν να επικοινωνήσουν με τον οδηγό τους για να συνεννοηθούν τις λεπτομέρειες της παραλαβής της παραγγελίας τους. Πατώντας τον σύνδεσμο που σας απεστάλει με γραπτό μήνυμα, θα σας εμφανιστεί η φωτογραφία και το όνομα του οδηγού σας, καθώς και δύο επιλογές επικοινωνίας: είτε με γραπτό μήνυμα, είτε με κλήση.

Μπορώ να αλλάξω την διεύθυνση αποστολής;

Μπορείτε να αλλάξετε την διεύθυνση αποστολής, στέλνωντας email στο send@svuum.gr, γράφοντας τον αριθμό αποστολής και την νέα διεύθυνση με τον νέο Τ.Κ. Η αποστολή της παραγγελίας σας θα πραγματοποιηθεί την επόμενη ημέρα από την μέρα που ζητήσατε την αλλαγή.

Που είναι η παραγγελία μου;

Αν το ηλεκτρονικό κατάστημα σας ειδοποιήσει ότι η παραγγελία σας έχει ετοιμαστεί για να παραδωθεί στην Svuum, σημαίνει ότι τις επόμενες ώρες θα την παραλάβουμε. Μόλις την παραλάβουμε θα σας ενημερώσουμε με μήνυμα. Αν η παραγγελία παραληφθεί από εμάς μετά τις 12μ.μ. αυτό σημαίνει ότι θα σας αποσταλεί την επόμενη ημέρα. Μόλις ο οδηγός μας φορτώσει την παραγγελία σας με προορισμό τον χώρο σας, θα λάβετε σχετικό μήνυμα με τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης.

Παραδίδετε το Σάββατο;

Το Σάββατο για τη Svuum είναι καθημερινή. Οι παραδόσεις μας γίνονται από Δευτέρα έως Σάββατο από τις 10πμ έως τις 10μμ.

Δεν παρέλαβα την παραγγελία μου. Τι γίνεται;

Αν είχατε πληρώσει επιπλέον για την υπηρεσία της εξπρές παράδοσης και δεν καταφέραμε να σας παραδώσουμε τότε έπειτα απο συνεννόηση με το κατάστημα που πραγματοποιήσατε την παραγγελία σας θα σας πιστωθεί το επιπλέον ποσό χρέωσης.

Δεν μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου. Μπορώ να αλλάξω τη μέρα παράδοσης

Στην Svuum δεν υπάρχουν αδιέξοδα. Αν για τον οποιοδήποτε λόγο δεν μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας την ώρα που έχει προγραμματιστεί, μπορείτε να αλλάξετε αυτόματα την ημέρα παραλαβής, μέσα από τον σύνδεσμο που σας έχει αποσταλεί με μήνυμα, πατώντας επάνω δεξιά στο κουμπί “reschedule”.

Πόσες μέρες μπορείτε να κρατήσετε την παραγγελία μου μέχρι να την παραδώσετε;

Έως και επτά ημέρες απο την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας.

Χρειάζομαι επιπλέον υποστήριξη

επικοινωνήστε μαζί μας και άμεσα ένας εκπρόσωπός μας θα σας απαντήσει

επικοινωνία