1. Home
  2. Docs
  3. Svuum Order Creation API (1.1)
  4. ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΟ API
  5. ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

FAQ

Που θα βρω τον merchant code που χρειάζομαι για να στέλνω παραγγελίες μέσω του API;

Για να λάβετε τον merchant code που είναι μοναδικός για κάθε πελάτη θα πρέπει να έρθετε σε επαφή με το τμήμα υποστήριξης της Svuum.

Υπάρχει API για παρακολούθηση της κατάστασης μιας παραγγελίας;

Υπάρχει API για παρακολούθηση της κατάστασης μια παραγγελίας το οποίο σας δίνουμε με αναλυτικές πληροφορίες για το πως γίνετε η κλήση και τα statuses που επιστρέφει για την κάθε κατάσταση που βρίσκετε η παραγγελία.

Υπάρχει API για ακύρωση μιας παραγγελίας;

Δυστυχώς δεν υπάρχει API για ακύρωση παραγγελίας αυτή την στιγμή,για παραγγελίες που χρειάζετε να ακυρωθούν παρακαλώ στέλνετε mail στο support@svuum.gr.

Τι κάνω αν δεν έχω σαν πληροφορία τον αριθμό κινητού του πελάτη που είναι υποχρεωτικό πεδίο;

Σε αυτή την περίπτωση συμπληρώνετε έναν dummy αριθμό(π.χ 6900000000),για να μπορέσετε να δημιουργήσετε την παραγγελία σας αλλά ο πελάτης δεν θα μπορέσει να αξιοποιήσει την πλήρη εμπειρία της παράδοσης της Svuum.

Πως θα εκτυπώνω το voucher με τα στοιχεία της παραγγελίας που δημιούργησα;

Κάθε φορά που στέλνετε ένα request για δημιουργία παραγγελίας λαμβάνετε πίσω τον αριθμό της παραγγελίας όπως και ένα link με τα voucher που δημιουργήθηκαν και πρέπει να τοποθετηθούν πάνω στα δέματα σας.Ακόμα μπορείτε να εκτυπώσετε voucher για όλες τις παραγγελίες που έχετε δημιουργήσει και μέσω του διαχειριστικού της πλατφόρμας μας.

Τι θα συμβεί αν προσπαθήσω να δημιουργήσω παραγγελία με μη εξυπηρετούμενο από εσάς Ταχυδρομικό κώδικα;

Στην παραπάνω περίπτωση θα σας επιστραφεί το ακόλουθο

Svuum-Demo:  
 "failReason": "ORB-21968-1617886369445 - 'Λάθος ΤΚ' does not exist in data store".